A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальний заклад загальної середньої освіти
I-III ступенів "Успіх"
Новобогданівської сільської ради Мелітопольського району Запорізької області

Комфортність в освітньому середовищі

Комфортність в освітньому середовищі – оцінка емоцій, почуттів та домінуючих переживань у процесі взаємодії дорослих і дітей в освітньому середовищі закладу. 

 


В КЗ ЗСО "Успіх" був проведений тренінг, присвячений налагодженню комфорту у колективі.
У тренінгу взяли участь усі вчителі, включаючи адміністрацію школи. Усі педагоги прийняли активну участь та проявили активність у виконанні завдань. Наприкінці, усі учасники отримали пам'ятки з подолання конфліктів та стресів.
   Сучасне освітнє середовище створює неповторне індивідуалізоване та персоналізоване враження, де у кожного є можливість відшукати себе. Середовище школи – це місце, де зустрічаються та взаємодіють не лише учні, вчителі, навколишні мешканці та гості школи, де відбуваються не лише уроки, цікаві зустрічі, свята та концерти, але й лекції та семінари, діють відкриті лабораторії та майстерні у різних галузях науки, мистецтва та технологій.
   Відсутність єдиного визначення поняття «безпека освітнього середовища» зумовлена існуванням різних підходів до розуміння його сутності. Йдеться і про психологічний, і про екологічний, і про інформаційний аспекти цього поняття. 
Так, дослідники, які вивчають коло проблем, пов’язаних з питанням психологічної безпеки освітнього середовища, вважають, що психотравмуючі ситуації прямо чи опосередковано впливають на фізичне і психічне здоров’я особистості. Зокрема, до психотравмуючих ситуацій у навчальному процесі освітнього закладу можна віднести:

 

  • конфлікти у стосунках вчитель – учень, 
  • учень – учень, учень – батьки тощо; 
  • проблема адаптації в освітньому середовищі;  
  • атмосфера конкуренції між однолітками; надмірна вимогливість педагогів тощо.

 

   Для того, щоб унеможливити насильство та створити безпечне освітнє середовище, кожен учасник навчально-виховного процесу повинен мати уявлення не тільки про те, що вважається насильством, але й про те, як мінімізувати ризики та небезпеки, і в результаті, створити умови для внутрішньої безпеки та безпеки референтного довкілля. 
   А це стає можливим лише завдяки спільній цілеспрямованій діяльності педагогів, учнів і батьків.
   Саме цьому і був присвячений тренінг, щоб усі учасники освітнього процесу, змогли комфортно існувати та досягати встановлених цілей разом!

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора